Kärlekens dag?

En liten fundering.. Vem är det som har kommit på alla hjärtans dag egentligen? Många säger att alla hjärtans dag är en dag som handels har kommit på bara för att dom ska få sälja mer. Hmm, jag har ingen aning..
Jag kan väl inte direkt säga att vi ska fira med pompa och ståt, men däremot ska vi äta en mysig middag tillsammans ikväll när Milton lagt sig, sen kolla på någon bra film. Och på dagen idag ska vi åka iväg och storhandla sen städa ut förrådet, låter väl som ett bra sätt att fira alla hjärtans dag va? haha ;)

Nu ska vi gå och väcka pappan med kaffe, det har varit en jobbig natt och han har varit uppe mest så han fick lite sovmorgon idag.

Vill ändå skänka en extra STOR puss till alla mina nära och kära på denna dag! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Stolt Mamma

Hejsan =)

Tack för inloggningen,tänkte precis på det.

undra varför du hade låst den..

Men nu får jag läsa den igen hihiii..

Jo jag hämta hem filmer från Filmfix.se

kostar 10 kr i månaden och du får ta hem hur mycke du vill.Du behöver programet utorent oxå =)

ha en bra ♡ dag

2010-02-14 @ 10:51:08
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ha en fin alla hjärtans Linda :)

2010-02-14 @ 12:03:34
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0