Funkar det verkligen?

Imorse när jag vaknade så var jag nästan i chocktillstånd :) Jag har inte varit upp en enda gång inatt! Inte ens för att stoppa i tutten. Klockan 05.30 vaknade han till, då gick jag bara upp och stoppade i tutten på han sen somnade han om till halv 8. Jag hoppas verkligen att detta funkar! Men man ska inte hoppas på för mycket. Han har ju sovit hela nätter någon gång förut också, men då har det bara varit en eller två nätter. Men jag känner på mig att det kommer bli bra den här gången.

Idag har vi haft besök av Anna och hennes Albin och Jennie och hennes Mio. Jag tycker det är så roligt när folk kommer på besök, eller när vi går och hälsar på någon också för den delen :) Jag blir så rastlös annars. Och Milton med. Hur kul är det för han när vi bara sitter inne en hel dag och inte gör nånting?

Några bilder från idag.

Min gounge!

 

Mio och Milton ser lite brydd ut ;)

Mio tyckte att det var kul att sitta i gåstolen :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Goprickarna!

2010-02-04 @ 15:36:38
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Jane

ja du ser ju, det artar sig! :)

Jag tror jag ska bli barnmorska ;) haha

2010-02-04 @ 17:13:57
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0