Fika på stan.

Idag drog vi ner på stan. Tänkte gå och kika på lindex som säljer ut allting 50% billigare, men vi vände i princip i dörren. Det är inte värt det att stå i den kön om det inte är nånting som man VERKLIGEN vill ha. Nä så det blev billigt idag då :) Sen gick vi på tehuset och fikade med Erika. Hon är så mysig, och snart kommer det en liten bebis också! Då ska jag snusa kan jag lova! ;)
Ja det är väl i princip våran dag än så länge.

Milton somnade på bussen så han står ute och sover nu. Jag måste plocka ihop lite här hemma för det ser verkligen ut som ett bombnedslag. Sen när bische kommer hem så åker jag iväg och jobbar några timmar.

Ikväll då? Förslag?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack igen :) jag är lite avis på er som har en sån söt son :). Förstår att de måste ha varit många på Lindex.. folk är ju små tokiga hehe :)

2010-02-12 @ 22:01:31
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0