Det bara vräker ner!

Snö snö i stora lass! Typ hela bilen var övertäckt imorse när jag tittade ut genom fönstret.

Vi kom fram till Ramsjö vid 8 tiden igår. Milton hade ju sovit hela vägen hit så han var ju piggare än piggast han :) Tror inte han somnade förän vid 11 tiden. Då tänkte jag att det kanske ändå är skönt för då läre han ju sova tills imorgon bitti kanske.. Men icke. Tappade räkningen inatt hur många gånger jag var upp, men det var ju säkert bara för att vi inte var hemma också.

Nu ligger han ute och sover, när han vaknar så ska vi åka till studion och fota. Hoppas han är på bra humör. Tyvärr så kommer jag inte hinna hem tills ikväll, pappa var tvungen att ploga (han gör ju det här i byn) så vi kan inte göra det förän i eftermiddag. Men jag hoppas att ni andra får kul iaf!
Så vi blir kvar tills imorgon. Kanske kan bli rätt mysigt ändå. Anna-Lena håller på och gör lax till middag, jag älskar det! Sen blir det melodifestivalen offcourse!

See you tomorow ösd.

Kommentarer
Postat av: emma

Jo, vi har gjort det så nu funkar den fint igen =)

2010-02-28 @ 10:52:39
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0