Väldigt dålig update..

Jag vet! Men har varit så mycket jobb dom här dagarna att jag knappt hunnit med annat. Sen blev ju Milton sjuk natten mot tisdagen, IGEN! Men nu är han pigg igen så imorgon blir det dagis så att jag får ut och handla det sista klapparna. Gruvar mig redan! Kommer vara svin kallt och sjukt mycket folk. Men men, jag får skylla mig själv. Så är det när man väntar till sista dagen..

Tänk att det bara är en hel dag kvar till julafton. Julstämningen är noll. Men på julaftonsmorgon så ska Milton få öppna ett paket innan vi åker till mamma, sen blir det grötfrukost, då kanske det har hunnit infinna sig :) Den här julen kommer ju bli roligare för Milton när han förstår lite mer. Förra julen var han nöjd av att sitta och prassla med allt julpapper :) Men jag känner på mig att han kommer bli ganska rädd för tomten!

Om jag inte hinner skriva något imorgon så önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0