Sovmorgon!

Milton har helt plötsligt börjat sova toklänge på morgonen. Förra veckan sov han till typ 8 varje dag, och igår väckte jag han kl 9! Ja det är länge för mig :) Kände att jag var tvungen att väcka han för annars så skulle han aldrig ha somnat på dagen. Jag måste tillochmed väcka han för att vi ska hinna till dagis nu för tiden.

När Milton var liten, upp till han var 8 månader så sov han verkligen jätte dåligt. Var vaken mycket på nätterna och upp 5-6 varje morgon. Så vi förtjänar verkligen detta nu!

Och jag vet att bara för att jag skriver det här nu så kommer han säkert vakna kl 6 imorgon, haha!

Nu ska jag ta mig en dusch tillsammans med parasiterna.

Kommentarer
Postat av: Joanna

det är skönt med sovmornar! Lowa har typ alltid varit en sjusovare.. det är skönt på sätt o vis, men ett helvete när man ska få upp henne till skolan! haha..



Hoppas ni får sovmorgon imorn också iaf!



Ja visst är de lesamt o koka,o framförallt tycker jag de inte smakar lika bra när man kokat det.. men,men..



Kramar

2010-12-02 @ 21:36:30
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: stolt mamma

vet inte,,han kommer vägra sitta still..



ja du han väger som en 3 åring tydligen hihii

och lika lång oxå !

14.995 kg

lång hade hon inte skrivit i boken ser.må ringa om det !

2010-12-03 @ 10:09:02
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0