Sover mycket, äter dåligt.

Så ser det ut för Milton just nu.
Han har blivit en riktigt sjusovare! Somnar runt 19 tiden på kvällen, sover sen hela natten fram till halv 9-9. Oftast måste jag väcka han också! Men då har han ju istället börjat äta jätte dåligt. Frukost får jag knappt i han längre, jag ska vara glad om han vill ha välling. Lunchen är det så där med, han brukar peta i sig lite grann och samma till middagen också. Jag vet inte om det beror på parasiten. Men han är ju inte dålig i magen längre, fast han kan ju ha ont ändå iof.

Idag ska vi på bvc så jag tänkte höra om det då. Ska bli spännande att se hur mycket han väger och hur lång han har blivit, har inte varit där nu sen han var 1 år. Och så ska han vaccineras så klart.
Sen ska jag disutera det här med hostan med dom. Nu jävlar måste dom skicka oss till barn. Det har ju inte blivit något bättre med astma medicinen.

Återkommer med info imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh lilla vännen, hoppas de löser sig med maten! Challe äter ganska dåligt för hans storlek men kan inte göra så mkt åt de. Jag får truga. Så där kul.



Kul med info om vikt och längd :) är han 1,5 år nu?

2010-12-14 @ 21:51:15
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0