Parasit?

Verkar inte som att det är tänderna på Milton ändå. Idag har han haft feber mer eller mindre hela dagen, sen har han bajsat tre gånger idag och det var typ som vatten. Undra tro om det är parasiten han har på besök?

Jag är så less på dessa sjukdomar så jag blir galen! Milton var nästan aldrig sjuk när han var spädis, så nu kommer allt verkar det som!

Som tur är jobbar Bische kväll den här veckan och jag jobbade till 17.30 idag så då vabbade han några timmar tills jag kom hem. Men som det ser ut nu kan han ju inte gå på dagis imorgon så då är det min tur att vabba.

Det har ju blivit några vabbdagar för oss sen vi började jobba så jag skäms nästan! Alltså för min chef och kollegor på jobbet, det är ju dom jag sätter i dålig sits. Speciellt nu i juletider!
Och Bische då som nyligen har börjat på ett nytt jobb.. men ja vad fan ska man göra då? Milton går ju alltid i första hand, vad det än gäller.

Stackars lilla hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Joanna

näe,fy det är så jobbigt när dom små är sjuka! Hoppas han blir pigg snart,o att han slipper få ont o hela den baletten..



en dålig tröst kanske, men första dagisåret brukar vara värst,vad det gäller sjukdomar o skit..sen brukar de kunna bli bättre! :)



och så är det för alla småbarnsföräldrar, o alla har nångång suttit där även om dom nu har stora barn..



Kämpa på Linda, o ha det gott!



Kram

2010-12-08 @ 02:12:51
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Jane

Hej. Svarade i min blogg men kom på att jag glömde svara om febern... Hon har inte haft nån sån och bajset är löst men absolut inte som vatten.

Det låter ju lite som parasit om Milton kissar me rumpan. Man kan ju få feber då också...

Hoppas han blir bra fort! =)

kram

2010-12-08 @ 08:56:42
URL: http://http:/lifeofjane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0