Nyklippt och fin :)

Idag var vi på Idun för att Milton skulle få sig en ny frissa och jag klippa luggen. Han blev så stilig så! :) och blå färg fick han i håret också. Tack än en gång Erika!

Annars så är allt som vanligt, kutar på toa titt som tätt.. Jag ska ju jobba imorgon, och jag är ju inte sjuk i övrigt, bara dålig i magen så jag antar att jag kan gå till jobbet då? Man hör ju olika hela tiden så jag har ingen aning.. sen fick jag höra idag också att man inte kan dricka mjölken, gaahhh! jag blir galen på detta!

Tänkte egentligen åka iväg å träna ikväll men jag har verkligen noll energi. Får åka iväg efter jobbet imorgon istället. Nu har jag satt mig i soffan med en kopp kaffe och en clementin. Hoppas att jag slipper kissa ur rumpan något mer idag! haha!



Numera har han samma frisyr som sin pappa! :) snyggingar är dom båda två!

Kommentarer
Postat av: Joanna

meeen, sötonge! :)



Krya på dej! Är det bara du i eran familj som drabbats?



Kramar

2010-12-01 @ 20:53:25
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Jane

haha snyggt ;)

Shit va stor han känns som får gå till frissan lixom... :)

Undra när jag kan ta Kendra till frissan... Undra NÄR hon ska få såpass mycke hår... hahaha

KRAM på er

Ps. kaffedax snart!

2010-12-01 @ 20:57:48
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Tirja

Min sambo är åxå dålig men så länge han inte äter något behöver han inte kuta på toa, kanske om du inte ska jobba hela dagen att det funkar att inte äta då och äta när du kommer hem?

Hoppas du blir frisk snabbt!

2010-12-01 @ 21:27:16
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: stolt mamma

Naaw värsta coolingen =)

vill klicka Melwin med men vågar inte *Fniss



Hahaa jag vet han väger typ ton..

Min lilla klump hihii..



*krya på er

2010-12-02 @ 20:43:09
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sååå söt :)

De får man Linda- ville mest vara påpeka. Dom må ju lära sig som du säger ;)

2010-12-02 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0