Mycket att göra, lite tid.

Det finns så mycket som jag vill göra, men det hinns fan inte. Har så dåligt samvete för att jag inte tränade en enda gång förra veckan. Tänkte försöka komma iväg åtminstone 3 dagar denna vecka, om det finns tid! Just nu så känns det inte som att jag gör annat än å jobbar.

Och så ska vi ju flytta om en månad också! Det är jag super stressad för. Vi måste köpa nytt köksbord, eller måste å måste, haha. Jag vill ha ett nytt köksbord! Vill ha ett större med 6 stolar, kommer se konstigt ut i det där köket med vårat lilla bord som vi har nu. 2 st grindar måste vi ha till trappen, alltså sånna som gör att Milton inte ramlar och slår ihjäl sig. Någon som har tips på vart man kan hitta billiga? Eller måste jag åka på ikea kanske.

Ni kanske är nyfikna på vart vi ska flytta också :) Som alla vet så har vi pratat om hus länge, och vi vill verkligen bo i hus. Men nu är det ju så här att Bische har ju fortfarande bara provanställning på sitt jobb så då måste vi vänta med dom drömmarna. Därför så ska vi hyra ett radhus istället. Som ligger i princip i kvarteret bredvid där vi bor nu. En stor 4:a på 100 nånting kvadrat, men stooor tomt och Bische får äntligen ett eget garage. Det är ju så nära hus som man kan komma. Och ja det är ju mycket dyrare än där vi bor idag, och det är ju i princip som att kasta pengarna i sjön när man hyr, men jag får panik om jag ska bo länge till i den här lägenheten så detta känns helt rätt för oss nu.

Den sista Januari flyttar vi så det är lite brått med allt just nu.

Bjuder på lite bilder från julafton.


Mina fina.

Jag & mille pille på julafton.


Testar sin nya fåtölj som han fått av mormor och bonusmorfar :)

och snowracern var ju roligast!

Kommentarer
Postat av: Evve

Fin du var i håret då!=)

2010-12-27 @ 23:00:18
URL: http://saraevelinas.blogg.se/
Postat av: BNSH

Nej men på Barnenshus har de billigare grindar än de hade på Ikea sist jag kollade. Köpte våra där. Tror att de kostade 129 eller 199 kr/st.

2010-12-27 @ 23:10:37
Postat av: Sophie

Snygg du var där, syns så väl att du har gått ner! Och va fin Milton är (som vanligt). Kan han ha 86? Jag hoppas så innerligt att Challe kan ha 86 i sommar :) finns så mkt fint i just 68-86.



Va kul med Radhus! Måste komma och hälsa på då! :)

2010-12-29 @ 18:31:30
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: kickan

Fina bilder.. och vad jävla snygg du är i håret Linda :)

2011-01-04 @ 00:37:55
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0