Julpyssel.

Nu har vi gjort knäck och chokladgodis. Det blev super smarrigt! Dock så ska jag inte äta så många själv, tänkte mest ha att bjuda på när man får besök. Så kom gärna och hälsa på! :)

Har även slagit in dom julklapparna som vi har köpt hitills. Till Milton är vi klar, och sen har jag köpt några till mina syskon. Så vi har ju några kvar att köpa! Men det får vänta tills nästa lön, så är det när man inte är gjord av pengar.

Är ledig nu fram tills på torsdag. Skönt, men tråkigt. Vad fan ska jag göra då? haha. Tänkte passa på att städa och göra klart det sista inför julen iaf, sen så är det bara några klappar kvar att köpa. Jag blir jämt så stressad inför julen. Men jag tror nog att det beror mycket på det yrke jag har. Jobba sent dagen innan jul å sen upp och jobba på juldagen då mellandagsrean börjar. Men samtidigt så tycker jag att det är riktigt kul att jobba i juletider också, man har händerna fulla hela tiden. Jag gillar´t!

Från det till något helt annat.. Jag har länge gruvat mig för att prova mina jeans. Har inte använt jeans sen innan jag blev gravid. Nu har jag bara 1,5 kg kvar till startviken så igår tänkte jag, what the fuck! Det får bära eller brista liksom. Och till min förvåning, så kunde jag ha precis alla! Även många jeanskjolar som jag inte ha kunnat använda i sommar. Jag ska ju ner minst 10 kg till så nästa sommar kommer jag väl antagligen inte kunna ha dom heller. Men hellre att det är fört stort än för litet ;)

Jag längtar så tills julen är över så att jag kan börja med Cambridge igen. Då går jag in på fas 2 i mitt viktminskningsprogram! :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

åååh,fy va gott me knäck! gaah.måste baka julgodis vi också..får bli till veckan tror jag bestämt! ;)



roligt att du kunde ha jeansen.. =)



Kram

2010-12-12 @ 13:21:26
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Jane

visst e det en härlig känsla när man kommer i det igen. Du ska bara veta känslan av att det e FÖR STORT sen! =D

Vi kan väl hänga lite nån dag om du vill...?

Med eller utan barn. Kendra går 9-14 hela veckan.

Kram

2010-12-12 @ 17:50:31
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0