Julfest.

På våran avdelning på dagis så har dom valt att inte ha något luciatåg, utan dom tycker att vi ska vara ute i -15 (om inte kallare) ikväll där barnen ska få äta pepparkakor och träffa tomten. Visst det hade varit en bra idé om det inte hade varit för att det är så satans kallt. Jag tänker inte gå dit med Milton. För det första så blir han så hostig när vi är ute längre stunder när det är kallt och sen så kommer han säkert frysa också av att bara sitta still. Det är ju en sak med dom barnen som är äldre och rör på sig. Jag hade tyckt att det hade varit mysigare om dom hade haft en traditionellt luciatåg, men men..

Nu ska jag ta och kocka ihop en kycklinggryta!

Och förresten, ett STORT grattis till världens bästa syster som klarade körkortet idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Linda!! :) <3

2010-12-13 @ 23:43:34
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/
Postat av: Joanna

sådär gjorde dom på Lowas dagis också ett år, tror det var hennes första år! (Det var första året för alla,fröknar osv då det var en helt nystartad avdelning) och på ett föräldramöte sen visade det sej att alla föräldrar var besvikna för att det inte var luciatåg,så då lyssnade "fröknarna" på oss, och sen dess har dom Lucia tåg! Så ta upp det vettja!

Det är ju faktiskt trist när dom inte har luciatåg,o det tror jag dom flesta föräldrar tycker..



kram påre

2010-12-16 @ 09:39:59
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0