Julafton.

Våran julafton blev inte riktigt som vi hade tänkt oss..
Imorse när Milton vaknade så hade han feber. Gav han en alvedon och efter en stund så blev han mycket piggare. Runt 11 tiden drog vi ut till Bledäng för att fira jul. Han somnade så klart i bilen på vägen dit, så han ville inte sova efter lunchen idag. Han har inte haft någon feber på hela dagen, men det har verkligen märkts att han inte har varit riktigt kry. Jätte gnällig, och då menar jag precis hela tiden. Han ville inte ens leka med Amii, eller katterna. Det gör han jämt när han är där! Och några julklappar ville han varken öpnna eller leka med så det fick jag sköta.

Han skulle ju egentligen sova över där inatt och jag å bische skulle åka hem lite senare eftersom jag börjar jobba kl 7 imorgon bitti. Men när klockan var runt 6 så gav vi upp, då åkte vi hem allihopa. Och nu ligger han och sussar sött i sin säng.

Så det blev våran julafton de. Både jag, bische och Milton fick många fina klappar. Jag skäms nästan för alla grejer som jag fick. Jag har ju sagt att mamma inte ska köpa grejer till oss utan lägga pengarna på Milton istället. Men hon är ju som hon är. Milton fick iaf en snowracer och en egen fåtölj av mamma och bonusmorfar, tror han kommer uppskatta det väldigt mycket när han är piggare. Sen så klart en massa leksaker.

Nästa år kanske vi firar hemma hos oss eftersom vi kommer bo lite större då :) Ska berätta mer om det sen! Just nu är jag så trött att jag ska ta och lägga mig i soffan en stund innan det är dax att inta sängen. Bilder kommer en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0