bvc.

Det gick jätte bra på bvc igår. Han följer sin kurva perfekt. Nu väger han 11,1 kg och är 83 cm lång. Jag trodde han skulle väga mer, han är ju en liten knubbis :) När dom skulle ta sprutan på han så rörde han inte en min, han bara kollade vad dom gjorde och sen var det klart. Dom andra gångerna har han skrikit som en stucken gris så jag blev lite förvånad. Fast han kanske är mer härdad nu, haha!

Sen disukterade jag det här med hostan. Jag sa det att jag vill verkligen få hjälp med detta nu, det är ju så jobbigt för han. Så läkaren skulle skicka en remiss till barn, äntligen! Nu kommer ju säkert det dröja hundra år innan man får en tid där, men nu är vi iaf på väg att få riktigt hjälp.

Sista dagen jag är ledig nu innan jul. Har varit ledig i en hel vecka. Så imorgon får du passa dig HLI! ;)

Ikväll tänkte jag testa på Yoga. Har sån träningsvärk i benen sen Body step igår, men det är bara att köra igen.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Han väger ju mindre än Challe :). Förstår du att jag har ont i ryggen. Men han är för go min knubbis. Duktig han var som skötte sig så fint på BVC och att ni får en remiss! Hoppas de löser sig nu.

2010-12-18 @ 18:05:10
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0