Bättre, men inte bra.

Febern har sjunkit tack och lov. Och idag har han ätit! Så skönt att han är på bättringsvägen. Vi ska ju egentligen på BVC imorgon och ta spruta, men om han har feber inatt eller imorgon bitti så går ju inte det. Vi få se hur det blir!

Det värsta är att dom kan ju få feber av sprutan också och med våran tur så läre han ju få det. Dock så har han inte fått det av dom andra sprutorna.

Var på ett Core Cirkel pass idag innan Bische började jobba. Och fy fan säger jag bara! Jag kommer verkligen inte kunna röra mig imorgon. Jag hade sån mjölksyra i armarna när jag skulle åka hem att jag knappt kunde köra, haha!

Annars så har bara jag och lilleplutten varit inne och myst. Mormor (Miltons) var här en sväng med lussebullar åt sjuklingen, det var uppskattat :)

Förresten, Milton har lärt sig ett nytt ord idag också! Gaka = Anka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0