Idag blir min fina bebis 1½ år! Tänk om ett halvår då fyller han 2. Alltså shit vad tiden går alltså.
Han är så duktig med allt och förstår precis allt som man säger till han.
Några ord som han kan nu är:
Pippi (pippi långstrump alltså) hans favvofilm!
Bil ropar han jämt så fort han ser en bil på tv:n eller ute.
Mamma och pappa så klart, fast mest pappa.
Momma
Vovvov

Sen kan han hur kossan låter, hur hästen låter osv.. Gullunge!

Idag jobbade jag till 17.30 så det blev långdag för Milton på dagis idag. Jag får verkligen super dåligt samvete när han måste vara så länge på dagis, men det finns ju ingen annan lösning så han måste ju vara där.
När jag hämtade han idag så var han jätte ledsen, han ville verkligen inte gå från dagis. Jag trodde bara att han var fjantig som han alltid är när jag hämtar han ;) Men när vi kom hem så vägrade han släppa taget om mig, vägrade äta och skulle bara sitta i min famn hela tiden. Tyckte att han kändes varm så jag tog febern på han, 38,9. Jahapp, det var ju väldigt kul.. Tror dock att det beror på tänderna den här gången. Han har dregglat jätte mycket i helgen och varit så himla gnällig så det måste vara det.

Gav han en alvedon och lite bedövning till tänderna och sen somnade han som en stock.
Får se hur natten blir..


Nyfödd liten Milton på bb.

Från i somras :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åhh lilla vännen då - såå söt både som liten bebis och stor :). Visst går de fort. Nästa jul är Challe nästan 2 år!.. gud.. vart tar tiden vägen. När har ni tänkt på syskon?



Ska vi träna nått i veckan? Jag och min kompis ska dit från 16.. så om du inte har något för dig så häng gärna på.

2010-12-07 @ 09:47:29
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0