Sova är skönt det :)

Kom inte i säng förän runt 12 tiden igår. Satt ute och drack vin med Jennie och Mikaela :) Sen upp klockan 6 imorse för att åka på sjukhuset, och jag som är van vid att få mina 8 timmars sömn ville inte kliva upp då kan jag lova. Allting gick bra på sjukhuset iaf. Vi var där på ett återbesök för Milton hade något litet hål i hjärtat när han var nyfödd, orkar inte förklara allt men nu hade det stängts igen iaf så allting såg bra ut. Och Milton var så duktig! Satt helt stilla när dom skulle göra egk, och även när dom skulle göra ultraljud. Han blev lite gnällig på slutet, men han låg ju där typ en kvart så det är ju inte så konstigt.

Efter vi hade ätit lunch så lade jag Milton och sen gick jag till soffan och kollade på tv i typ 5 minuter. Sen slockade jag som en stock, och både jag och Milton sov nästan 3 timmar. Så jäkla skönt alltså! Han brukar sova ungefär en timme på dagarna annars, men han kanske kände på sig att mamma behövde lite sömn :)

Ikväll blir jag nog bara hemma. Tänkte kolla på Livet på BB. Är så godissugen också! Men än är det inte lördag :) Snart är det slut med gotta på en vääääldigt lång tid, bara 3 veckor kvar nu tills jag börjar jobba och ska börja med Cambridge. Längtar faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0