Söndag.

Jahapp, idag är det söndag.. och vad gör jag? ingenting! Milton sover och Bische lagar bilen. Jag vill göra nånting, är rastlös!

Gårdagen däremot var mycket bra :) Vi fick en välbehövlig sovmorgon, sen åkte vi ner på stan en sväng innan vi hämtade Milton. När vi hade hämtat han så åkte vi och träffade Sandra och co och käkade pizza med dom, hann även med ett glas vin :) När klockan började närma sig halv 8 så var det dax att fara hemmåt, Milton somnade på en sekund när vi kom hem.. Jag och min älskling kröp ner i soffan och stannade där resten av kvällen :)

Måste åka och handla idag, det ekar i kylskåpet. Tänkte passa på att kolla på det där regnsettet på Ica Maxi samtidigt.

Ja det var min söndag det :) vad gör ni andra idag?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skönt med sovmorgon =)

2010-08-16 @ 12:26:29
URL: http://linneav.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0