Slapp dag.

Ja idag har det verkligen varit en slapp dag. Blev utgång för min del också igår. Jag, Jennie och Mikaela satt här och drack lite vin först sen blev det Plaza. Lillasyster Michaela kom hit och passade Milton, tusen tack!

Hade riktigt roligt igår. Spenderade ganska mycket tid vid blackjack bordet, haha. Men jag gick där ifrån med 150 kronor plus iaf :)

Milton vaknade halv 7 imorse, det var inte kul kan jag lova. Men det var bara att kliva upp och se glad ut de :) Jag fick vila när han sov lunch istället. Tycker synd om Milton idag, stackarn har fått varit inne hela dagen. Vi får kompensera det imorgon och göra något extra kul då istället :) Men ändå har han varit så snäll idag, lekt nästan hela tiden själv och han sov över 2 timmar idag. Skönt!

Nu ska vi se en film och äta ost och kex. Det är mys det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0