Party!

Sitter här i min ensamhet och började tänka på hur livet såg ut innan våran älskade Milton kom..

Då var vi ute varje helg. Ska jag vara ärlig så saknar jag partylivet ibland, och just ikväll gör jag det. Bische ska ut ikväll, och nu blev jag också sugen på att följa med. Jag brukar inte vara det, jag uppskattar hellre att sitta hemma och bara kolla på en film eller något. Men inte ikväll.. Jag vet inte om det beror på att Bische ska ut kanske :)

Men jag bjöd hit Jennie & Mikaela, så ikväll blir det några glas vitt och tjejsnack! Jag känner på mig att det kommer bli mycket trevligare än om vi skulle ha varit ut.

Meeeen det skulle ändå ha varit ganska roligt att slå klackarna i taket. Men jag får ju se det från den ljusa sidan, nästa gång är det min tur! :)

Kommentarer
Postat av: Tirja

du får väl slå klackarna i ditt eget tak ;)

Ni får nog riktigt kul iaf :D

Ska ni ta med milton på lekparksinvigningen? Dom bjuder tydligen på festis och bulle här bakom oss imorgon ^^ Synd isak är för liten haha :)

Kram

2010-08-27 @ 21:17:10
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Tirja

Mellan 10 och 12 är det så det kanske är lite sent påkommet nu :S dumt att jag inte skrev det igår trodde jag gjorde det ^^

2010-08-28 @ 11:26:16
URL: http://xredxangelx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0