Panik!

Det är en till liten kille som skolas in nu samtidigt som Milton som heter Kevin. Dom leker lite grann tillsammans, och har inte varit arga på varandra, förän idag.. Helt plötsligt så bet Milton Kevin! Jag fick verkligen panik, visste inte alls vad jag skulle göra eller hur jag skulle bete mig. Han bet ju inte så hårt, men det blev ju märken iaf. Carina, hon som sköter Miltons inskolning förklarade för mig att många barn bits när dom blir arg. Ja, men ändå! Milton har aldrig varit den som har varit hårdhänt eller hållt på med sånna dumheter. Jag hoppas att det där bara var en engångsgrej.

Jag gick runt och hade ångest hela dagen idag på dagis, och funderade om jag skulle be om ursäkt till Kevins föräldrar eller hur jag skulle göra. Jag tror jag måste göra det imorgon..

Nog om det.
Var upp på jobbet idag och skulle äntligen köpa ny mobil, men nej så klart så fanns den ju inte inne. Jag blir som ett barn på julafton när jag vet att jag ska få köpa nånting nytt, haha. Men den kommer nästa vecka så jag får väl gott vänta då.

Thaimat blev det till middag idag. Sen tog Bische tag i städningen och jag i tvätten. Så nu känns det rent och fräscht här hemma igen! Toaletten måste jag dock ta tag i imorgon, orkar verkligen inte det idag. Har varit igång sen 6 imorse så resten av kvällen är det soffan som gäller för mig! :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Den som väntar på något gott ;)

2010-08-25 @ 20:54:14
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Jennie

Varför gick vi inte på åhlens idag! Där brukar dom väl ha regnkläder! Haha kom på det nu! Men häng på imorgon om du orkar vänta till 14 tiden :)

2010-08-26 @ 20:00:43
URL: http://www.bodne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0