På Jamtli.

Har vi spenderat dagen på. Milton tyckte det var super roligt. Vi tittade på getterna, åkte "tåg" och lekte massor. Jätte bra att dom har så mycket för alla åldrar där. Även jag tyckte att det var roligt att gå in alla hus och titta hur det var förr i tiden. Jag tror inte att jag har varit på Jamtli på typ 10-12 år så det kanske var på tiden. Blir nog ett besök tidigare än så den här gången ;)

Igår så åkte vi + Tommy och Stefan ut till mamma och åt fondue, super gott! Sen drack vi lite vin och spelade kort. Ett stort grattis till T & S som förlovade sig igår också, är så glad för eran skull!

Blir tidig kväll ikväll för min del, men först tänkte jag kolla på en film med mitt hjärta.



Milton ville ge bort sitt gosedjur, haha :)

Tommy fick agera "lokförare", haha!

Kommentarer
Postat av: kickan

Värst vad snäll milton skulle vara då :)

2010-08-02 @ 00:16:32
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Madde

Gör ni?? Ja men vi kan väl träffas på tisdag på dagen? Jobbar måndag och tisdag så vi kan bara umgås på dagen. Men antingen kan nu ju komma hit, eller så kommer jag till er?

2010-08-02 @ 00:26:48
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0