Ny lur!

Äntligen så har jag fått eller rättare sagt köpt en x10 mini pro. Än så länge så är jag väldigt nöjd med den! Måste sätta mig ner och läsa instruktionsboken tror jag :) Hatar instruktionsböcker!
Fattar inte ens hur man ska lägga in en bild som man tagit i telefonen till facebook, haha.

Idag har lillen varit på dagis hela dagen själv. Han åt inte så mycket, men dom trodde att det var för han var så trött för direkt efter maten så somnade han innan dom ens hade fått ut vagnen. Då är man trött! Och sen sov han över 2 timmar. Det trodde jag aldrig att han skulle göra första gången han skulle sova på dagis, men jo. Han kanske trivs där :)

Fick reda på idag att jag inte började jobba förän på torsdag. Min chef hade tagit fel på vecka så han trodde att det var den här veckan som jag skulle börja, då hade jag börjat på en måndag. Tur att jag var där och pratade med Malin idag annars hade jag åkt dit på måndag jag, haha.

Känner mig sjukt pepp inför cambridge nu! Jag vill kunna använda mina jeans igen!
Ska äta gott i helgen så att jag bunkrar upp för ett tag, haha! ;)

Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

ja jag vet, det är sjukt kul. jag gjorde det på shamanen som ligger inne i stan, zätagränd. kostade 450 kr för en hel timma :D

2010-08-31 @ 21:28:58
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0