Gummistövlar = check.

Nu har jag en sak mindre att tänka på. Jennie ringde mig idag och sa att dom hade billiga gummistövlar på Coop från storlek 20, vilket annars är jätte svårt att få tag på. Jag skyndade mig dit och köpte dom, 69 kronor, bra och billigt med tanke på att han inte kommer kunna ha dom så länge. Sen såg jag i reklambladet man fick från Maxi igår att dom hade regnset där för 199 kronor. Ska dit någon dag i veckan och titta på dom.

Idag så har jag & Milton varit och hälsat på Cimona och barnen. Nu är tjejerna 9 månader! hallå, vart tog den tiden vägen då?! Om 3 månader är dom 1 år :)

Jag har varit så trött idag även fast jag fick sova till kvart i 8 imorse. En powernap skulle sitta fint :)

Kommentarer
Postat av: stolt mamma

ojjjj vad stor dom har blivit,hon var ju nyss gravid =) hehee...

2010-08-11 @ 08:22:56
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0