En solig söndag!

Man trodde ju inte att det skulle bli sånt här väder idag med tanke på gårdagen. Strax efter vi hade kommit hem från Ramsjö så vräkte det ner regn och det blixtrade så att det lös upp hela lägenheten. Det lät nästan som att det regnade in alltså!

Jag fick sovmorgon idag, men vaknade strax före 9 av att Milton slängde eller tappade en kopp fylld med kaffe i golvet. Hans kära far hade glömt bort att ta bort den. Som tur var så var inte kaffet varmt. Vilken bra start på dagen måste jag säga.

Nu sover lilleman. När han har vaknat så måste vi åka och handla. Det är eko igen!

Och imorrn.. Ja då är det första dagen på dagis. Jag vet att Milton kommer klara det galant, det är jag som är så jävla fjantig. Och så har jag så klart suttit och läst på massa forum där barn har kommit hem blåslagna och med tänder utslagna osv.. Måste sluta läsa sånt!
Jag tror att allting kommer kännas bättre när vi väl är där imorgon, när man har fått träffat alla och så. Det som jag tycker är värst är att några främmande människor ska ta hand om min lilla bebis, jag som tillochmed är nojig när Bische är hemma själv med han, haha! Nej nu måste jag skärpa mig, punkt. Det kommer gå hur bra som helst!

Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0