En regning dag..

Jag måste ta mig ner på stan någon dag och köpa regnkläder och stövlar åt Milton. Dels för att han måste ju ha det när han ska börja på dagis och dels för att annars måste vi ju sitta inne när det är sånna här dagar. Kanske skulle ha köpt regnkläder till mig själv också, han kan ju inte direkt gå ut själv ;)

Idag sov Milton till 8.30 sååå skönt med sovmorgon! Annars har vi inte gjort något speciellt. Sara kom förbi på en kaffe. Nu sover lillen och när han har vaknat så går vi bort till Jennie och Mio en sväng, så tråkigt att sitta inne och glo bara. 

Jag & Jennie tänkte egentligen åka på bilbingo ikväll, men det var ju inte direkt väder för det idag. Så jag tror vi väntar tills på fredag istället..

Igår så upptäckte jag en ny tand på Milton, inte konstigt att han varit så gnällig och sovit dålig på sistone. Nu har han 7 tänder.

Man kanske skulle ha gjort något nytta, frågan är bara vad..

Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

hon heter marie-helen och går att nå på 0706423636. dock är hon dyr linda. 1500 kr. men det är sååååå värt det!

2010-08-10 @ 08:57:02
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se
Postat av: Sophie

Åh sju tänder, stor kille :) Tror att Charlie börjar få 1 liten gadd. Hur känns de att Milton snart ska börja dagis? Åh.. tänk när de är dags för Challe.. Det går ju så förbannat snabbt.



Det där med regnkläder är en bra investering både till sig själv och liten. Jag måste investera i ett par regnbyxor.. snarast.

2010-08-10 @ 10:13:46
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0