Det svider i mammahjärtat.

Idag när jag lämnade Milton på dagis så sprang han efter mig och grinade. Åh då ville jag bara gå tillbaka och ta med han hem igen. Men allting hade gått bra, 30 sekunder efter jag hade gått så hade han kommit på något roligt att leka med så det är väl bara jag som är fjantig :) och om det absolut inte skulle funka så ringer dom ju.
Han åt lunch där för första gången idag också, jag ville vara med, och allting gick super. Imorgon ska han sova där för första gången, ska bli roligt att se hur det går :)

Nu har jag strykit på namnlappar på massor av Miltons kläder, så nu kan ingen sno dom! ;)

Har varit riktigt dålig med att lägga ut bilder på sistone. Men det beror endast på att jag är så lat! Det är slut på batteri i kameran och jag är så trög så jag laddar alltid upp den. Ska gå å fixa det genast :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch.. Förstår ju att du blev ledsen.. Man vill ju bara gå tillbaka o trösta dom.. Namnlappar är galet bra, så nu ska jag komma ihåg att klicka hem det..

Det behövs ju nya hela tiden då barnen växer ;-)

2010-08-30 @ 21:55:54
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0