Det kommer bli underbart..

Att få sova i sin egen säng inatt! Milton sover alltid jätte dåligt när vi är borta (förutom hos mamma för där är han ju van att vara). Han har vaknat runt 6 alla dagar vi har varit hos pappa och han brukar ju åtminstone sova till 7-8 tiden. Natten mot fredagen var värst, då vaknade han klockan 3 och somnade inte om förän 5! Sov ca en timme till och sen var det bara att stiga upp. Och mitt i allt så blir Bische magsjuk också. Usch vad less jag var då..

Men annars så har vi haft det super. Tyvärr hann vi inte träffa farmor så mycket för hon var tvungen att åka in till sjukhuset på onsdagnatt. För några veckor sen så bröt hon lårbenet och så hade hon böjt sig ner för hon skulle ta upp nånting och då knäckte det till i benet och hon kunde inte röra det så det var bara att fara in igen. Men vi hann träffa henne en stund igår iaf. Hon blir så glad av att se Milton, man verkligen ser att hela hon skiner upp. Han var så klart blyg för henne, men det gick bättre efter en stund.

Ikväll ska vi bara njuta av Bisches sista lördag på semestern. På måndag är det tillbaka till verkligheten igen, åtminstone för 3 veckor. Och om 2 veckor så börjar min lilla bebis på dagis! SHIT! Jag kan inte riktigt fatta det än :)


Familjen Jonssons tama hare :)

Så jävla söt! haha

Äter pizza på Ramsjös enda restaurang :D

Gött med pizza!

Kommentarer
Postat av: Tirja

Såg er på Maxi idag :)

Kram

2010-08-07 @ 21:19:18
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Tirja

Ja det va väl mest för att jag höll på att lasta Isak i bilen och såg inte att du va med förens ni nästan va vid ingången ^^

Kram

2010-08-08 @ 12:25:43
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: tezz

Gud va söt han e.

2010-08-24 @ 10:02:50
URL: http://misstezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0