Alla dessa grejer!

Jag blir ruinerad av att Milton har börjat på dagis, haha. Inte nog med att det kostar för han att vara där så kostar ju allting annan omkring, kläder efter väder. Och det är ju jätte roligt att allt är så dyrt när dom bara kan ha det i en par månader.

Idag var jag ner på stan för att jag skulle leta efter regnkläder åt han, hittade massa fint men dock inte i storlek 80. Och jag kan inte köpa storlek 86 åt han, det är alldeles för stort, och helst ska han ju kunna röra sig också ;) Så nu är det väl tradera som gäller då! Men det är ganska bråttom. Skulle haft dom helst igår.

Dock så blev det lite annat i shoppingkassen idag ändå :) Köpte ett par överdragsbyxor, 3 par slit och släng byxor, 1 tröja och en fleecedress till Milton. Jag hittade mig faktiskt ett par nya jobb byxor, mina gamla är lite för små, haha ;) Det värsta är ju att jag ska ju börja med cambridge nästa måndag så då kanske dom blir för stor efter ett tag istället, men då kan jag ju använda mina gamla istället.

Vad händer i helgen då? Jag vill göra nånting! Kanske tar med mig min lilla familj och åker på Jamtli om vädret tillåter. Någon som är sugen på lite vin på lördagkväll kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Tirja

Vem handlar du cambridge av? :) tänkte börja till veckan om jag fick tag på någon som säljer ^^

Har milton bara strl 80? Isak har 74 nu :S

Kram

2010-08-27 @ 12:37:29
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Jane

Ja det kostar minsann!

Men kanske vi kan ta sällskap till furan på söndag? Hörde att det skulle va loppis där, perfekt att handla dagiskläder där ju! =)

2010-08-27 @ 13:35:29
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0