90-tal!

Jag kan ju inte direkt påstå att Fångarna på fortet är lika bra nu som det var när man var liten. Fast det är ju lite nostalgi måste jag erkänna :) Blev sugen att ladda ner massa 90 tals musik, det är ju bara bäst!

Milton är så duktig på dagis, så roligt att se. Dock så vaknade han klockan 6 imorse, så han blev lite trött där på slutet idag, men då fick han lite banan så då blev det bättre. Den här veckan ska vi vara där från 9-11, sen nästa vecka så ska han äta lunch där varje dag. Dom sista dagarna ska han vara där från 9-15, alldeles själv! Jag gruvar mig redan. Jag hoppas hoppas verkligen att det kommer gå bra. Dom sa ju det att om han är jätte ledsen så får jag komma tillbaka, man vill ju inte att han ska se dagis som något hemskt. Vissa gånger kan det ju hända att det tar längre tid än 2 veckor att skolas in, men jag hoppas inte att det gör det för Milton eftersom jag ska börja jobba den 6:e. Ja ja, det får man ta då.

Nu ska jag hänga tvätt, sen blir det nog godnatt för mig. Det är krävande att vara på dagis ;) Jag tror aldrig att jag skulle kunna jobba på dagis, så bra tålamod har jag inte, haha!

Kommentarer
Postat av: kickan

Fångarna på fortet var MYCKET bättre förut!!!

2010-08-25 @ 19:55:29
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0