Vååååår!

Du är så välkommen! Man blir så glad i kroppen av att titta ut, och ännu mer att vara ute :) Men så fastnade jag här så klart.

Nu är vi friska iaf. Milton vill fortfarande inte äta som vanligt, men jag får i han gröt och välling iaf. Jag tror att det beror mycket på tanden nu och inte någon magsjuka för han har inte spytt på länge och bajset är normalt nu. Så idag har vi varit och handlat på Maxi, känns ju inte som att man vill åka och hälsa på någon än så vi håller oss hemma idag. Bische är ute och fixar något med bilen, Milton sover och jag har städat. Det behövdes kan jag lova! När Milton vaknar så tänkte jag gå en promenad, så att man får lite friskluft.

Ikväll blir det BINGOLOTTO! ;) Det är ju guldkväll, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0