Tisdagen.

Tänkte berätta lite vad vi gjorde igår för er som är intresserade.

Runt 11 tiden drog vi ner på stan. Köpte en kjol på Gina, och en present till Erikas lilla Lucas på Kappahl, men annars så höll jag fingrarna i styr! Även fast jag var sjukt sugen att köpa att par skor Scorett som var så snygga, och skulle vara perfekt att ha i Turkiet, men nej sa jag till mig själv det får vänta. Sen gick vi och lunchade med syrran.
Efter det hämtade jag upp Sandra och Bella och så åkte vi på Elgiganten för Sandra skulle köpa ny telefon, och jag lovade att vi var säkert där en timme. Efter många om och men så gick vi på Mcdonalds och köpte glass och kaffe.
Skjutsade hem dom, sen hem, gjorde middag och lade Milton.

Var tvungen att åka iväg och fusksola lite igår också, jag måste verkligen göra det en gång i veckan nu tills vi ska åka. Sen åkte jag och träffade Evelina och Kim, vi drack kaffe och surrade massa skit. Det måste göras om. Jag älskar ju att snacka skit, hehe ;)

Det var våran tisdag det :)

Idag ska vi åka iväg och snusa bebis! Ska bli så mysigt :)

Föresten så är Milton omöjlig nu för tiden. Det känns inte som han gör annat än gnäller. Jag hoppas att det beror på tänderna. Såg här om dagen att den andra framtanden uppe också är på väg! Så nu går det undan :)

Vill ha kameran :)

Han är glad ibland iaf.

Surminen som han har börjat göra nu, upp med näsan och läppen och rynka pannan, haha.






Kommentarer
Postat av: Tirja

Så som han gör på sista bilden gör min när han ska till och attackera bröstet och äta ser så himla roligt ut :)

2010-04-07 @ 11:57:07
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: stolt mamma

japp nu e han inte ensam om de hihi

vad söta kort på din milton =)

2010-04-07 @ 16:35:31
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Postat av: kickan

Go gubben :)

2010-04-09 @ 18:07:05
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0