Tänder på G.

Vilket inte alls är en rolig grej för Milton! Redan igår så åt han inte som han skulle, men jag tänkte bara att det var något tillfälligt. Imorse när han fick välling så ville han knappt äta nånting, och det lilla han åt spydde han upp. Provade med gröt någon timma senare, det vägrade han, åt 2 skedar. När klockan var 12 så hade han redan hunnit sova 2 gånger, ingen energi alls. Men när han vaknade andra gången så var han hyfsat pigg ändå, lekte och donade på en stund. Sist han var så här så var fruktpuré det enda han ville ha, så jag tänkte testa med det den här gången också. Mycket riktigt så åt han med god aptit. Det gick väl kanske en halvtimme sen kom allting upp igen, både fram och bak. Sov en sväng efter det och sen blev han pigg igen, gav han lite vätskeersättning när han vaknade och det fick han behålla iaf. När han skulle lägga sig så gav jag han lite välling, vill ju att han ska ha nånting i magen när han ska sova iaf. Gick en halvtimme sen spydde han ner hela sängen och sig själv. Bäddade rent och gav han ett bad så nu sover han äntligen.
Åh det gör så ont i hela mig när jag ser han så här! Alltså är det någon annan som har haft det så här vid tandsprickning? Eftersom att det var så här förra gången han fick 2 tänder så känns det ju inte som att det är magsjuka nu.. Ja vi får se hur det är imorgon, jag håller tummarna för att det är bättre iaf.

Våra planer för påsk blir ju alltså inte som vi hade tänkt oss. Vi skulle ju egentligen åka till bisches pappa stuga, men vi blir hemma istället. Kan bli mysigt det med :) Ska till mamma och äta lite påskmiddag på lördag å så.

Nu tänkte jag inta soffläge och kolla på några avsnitt av The big bang theory.
Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

julian håller också på att få fler tänder tror jag.

haft feber sen igår, fy vad jobbigt det ska vara att få små tänder då.

2010-04-02 @ 09:07:49
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se/
Postat av: Mikaela

Jag gjorde bara halvsats, hade inte tillräckligt med smör, men det blev 1 scone kvar iallafall :)

2010-04-02 @ 15:24:37
URL: http://mikalela86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0