Påskfirande!

Ska snart bege oss ut till Bledäng och fira påsk :) Eftersom hela familjen låg magsjuk förra helgen så kunde vi ju inte göra det då. Fast det gör inget att man är lite efter ibland :)

Hade en väldigt mysig dag igår. Var och uträttade lite ärenden på dagen, sen åkte jag och hämtade upp Kim och så åkte vi och köpte thaimat. Sen kollade vi på reprisen av Solsidan, som jag för övrigt missade igår också! Efter en stund så kom Sandra och Bella, å helt plötsligt så tog Milton sitt alldeles egna första STEG! :) Jag mutade han med lite gotta, men vad gör det ;) Det dröjer nog inte länge förän han knatar runt här hemma.. Känns så klart jätte roligt, men man kommer ju inte få många lugna stunder då inte. Jag hoppas faktiskt inte att han kan gå än när vi ska åka till Turkiet, men det läre han ju säkert göra.

Senare på kvällen så blev det vin och massa surr. Mikaela och Kimberly kom förbi också. Somnade säkert inte förän 1 och det är inte jag van vid kan jag säga :) Så jag var så jävla trött imorse när Milton vaknade, men när man hade fått i sig frukost och kaffe så blev det lite bättre.

Nu ska jag vika tvätt och packa det sista, vi sover över hos mami inatt.
Så glad påsk på er i efterskott ;)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Mm, spännande - men som sagt några dagar kvar innan jag blir igångsatt :).



Hoppas ni får en fin helg! Kram

2010-04-10 @ 17:33:29
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Sophie

Nej, på måndag ska vi ditt - så efter de får vi se exakt när. Men mer säger jag inte :) vill att de ska vara som en överraskning :)

2010-04-10 @ 18:44:47
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0