Ny kompis :)

Verkar som att Milton har skaffat sig en ny kompis idag :) Marielle och hennes lilla Melwin har varit här och lekt idag, och Milton som alltid brukar vara rädd för andra barn i hans ålder blev hur glad som helst. Han grinade inte en enda gång tror jag, och det är inte vanligt när det gäller han. Han blev bara lite ledsen när dom åkte. Så dom måste vi träffa fler gånger! Tog massa kort också, men jag är för lat för att hämta kameran just nu så jag får lägga in dom senare, haha ;)

Ja det är väl typ det vi har hunnit med idag. Undra tro vad resten av dagen har att erbjuda då? Jag skulle behöva vila en stund känner jag. Vette fan vad det var med Milton inatt men han vaknade flera gånger och var helt hysterisk, magont eller mardrömmar kanske? Och sen upp tidigt imorse så klart.

Ska passa på att vila nu medans lillen sover. Godnatt då för en stund :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske har varit fullmåne inatt ;) för Mio vaknade en massa han också!

2010-04-15 @ 21:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0