Mina pojkar.

Jag kan inte ens beskriva med ord hur lycklig jag är över min familj. Jag har världens bästa sambo som alltid ställer upp, oftast iaf ;) Och Milton, finns ingen på denna jord som kan ge mig så mycket kärlek som han. Bara han ler mot mig så fylls mitt hjärta av kärlek.

Men ändå så klagar jag, varför kan man inte bara vara glad åt det man har? Mycket vill ha mer, så är det ju. Men hädanefter när jag å bische bråkar, eller när Milton har sina gnälliga dagar, då ska jag tänka tillbaka på stunder som denna. Det är svårt att tänka positivt när allt bara känns skit, men jag ska försöka.

Har varit dålig att uppdatera i helgen. Men det har vari fullt upp! Igår så var jag, Sara och lillen på badhuset. Milton var mer vild än tam kan jag lova! haha. Sist vi var där för typ en månad sen så var han så lugn och satt mest bara och kollade på alla barn som lekte, men nu.. han skulle vara överallt där han absolut inte fick vara. Blev förbannad när man höll i han, han ville ju vara som alla andra barn som fick leka som dom ville, hihi :)

Idag så åkte vi in på stan och kikade lite. Var på apoteket och köpte massa solskyddsfaktor, har även köpt en UV dräkt till Milton, ser nästan ut som en våtdräkt, men den blir tydligen inte varm eller nånting. Då kan han ju iaf vistas i solen utan att bränna sig, ska självklart smörja in han med solskyddafaktor 50 hela tiden och ha solhatt på. Sen åkte vi och storhandlade på Maxi, köpte även en grill. Så nu är det bara utemöbler som fattas, sen blir det grillning varje dag i sommar :) Finns det nånting godare? :)

Middagsbesök fick vi också, Cimona och barnen kom förbi. Alltid lika kul att träffa dom!

Bjuder på lite bilder sen helgen..

Mitt hjärta!

På badhuset och busar.

Visar upp foten :)

Premiärtur i nya vagnen, som jag för övrigt är super nöjd med!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder.. Vagnen ser ju jätte snygg ut. Vad blev det för nån? Kram

2010-04-26 @ 08:51:00
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0