Magsjuka hela högen!

Ja den här påsken blev ju inte som man hade tänkt sig om man säger så.
Började med att Milton fick magsjuka/tandsprickning så han var dålig torsdag och fredag. Igår eftermiddag började jag må jätte illa och så klart så började jag spy som en tok. Kvällen gick och efter ett tag så skickade mamma ett mess att hon också hade fått magsjuka, en stund till gick och då skrev hon att Madde också hade spytt.
Bische mådde också lite dåligt när vi gick och la oss, och efter några timmar vaknade han och kutade på toaletten, så han har i princip spenderat sin natt inne på toaletten. Jag spydde sista gången runt 9 igår kväll så jag fick iaf sova inatt. Och imorse så skickade mamma ett mess att Michaela också hade blivit sjuk. Och det är lilla Milton som har smittat oss alla, haha det är lite komiskt :)

Från början var det ju meningen att vi skulle åka till bisches pappas stuga över påsk, men eftersom Milton blev dålig så blev det inget med det. Då bestämde vi att vi skulle äta påskmiddag med mamma och co idag och att vi skulle sova över där och mysa ikväll, men som ni förstår så blir det inget av med det heller. Nej istället så ska vi hålla oss inne och ev försöka äta nånting iaf. Jag har druckit lite nyponsoppa idag, jag vet inte om jag vågar äta nånting annat, magen är ju inte okej riktigt än.

Vad har ni andra gjort i påsk? Antar att ni har haft det bättre än vi iaf ;)

Kommentarer
Postat av: emma

men vad trist! Vart bor annica nu då? vi är i bräcke/pilis. skönt att åka hem och träffa familjen!

2010-04-03 @ 20:55:04
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/
Postat av: Jennie

Krya på er nu!!! Här jobbas det :)

2010-04-03 @ 22:48:44
URL: http://www.bodne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0