Heldag i Lit.

Efter lunch idag så åkte vi och hämtade upp Kickan i stan sen vidare mot Lit. Det var så kul att träffa henne igen, vi som var bästa kompisar när vi var små, vad hände egentligen? Känns konstigt att jag nu har barn och hon väntar barn :) Vi satt och pratade massa gamla minnen, det känns ju som att det var nyss man var ett barn själv.

Sist men inte minst så åt vi den absolut godaste kycklinggrytan som finns! Eller "Fjälgrytan" som vi kallar den :) Det var säkert 10 år sen jag åt den sist, och nu läre det väl dröja 10 år till, haha! Susanne verkligen hatar att båda göra och äta den, haha..

Skulle egentligen åka och sola ikväll, men jag vet inte om jag orkar. Soffan känns mycket mer lockande! :)

Kommentarer
Postat av: raskan

ja kan göra den igen bara jag slipper äta den de vet du :)

tack för en trevlig dag :)

2010-04-20 @ 20:22:29
Postat av: kickan

ME LIKE :)

2010-04-20 @ 20:45:09
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: MarielleGrääs

haha ja dom är ju det :D

2010-04-21 @ 20:41:19
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0