Gnällungen nr.1

Man har ju hört att barnen kan bli lite extra gnälliga och sova dåligt å så när dom får tänder, men jag kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att det skulle vara så här! Alltså i över en månad nu så gör inte Milton annat än å gnäller om dagarna, det är absolut ingenting som duger. Och igår så upptäckte jag att en till tand är på G upp, den 6:e. Kan inte denna tid vara över snart???
Ni som har barn som är lite äldre, hur var det för er och hur länge varade det? Jag håller på att få ett psykbryt snart alltså..

Milton har nyss bajsat och nyss ätit och sitter och leker med nycklarna som i vanliga fall är det roligaste han vet. Men just nu så sitter han å håller i nycklarna och gnäller.

Men oavsett om han gnäller hela dagarna så räcker det med ett leende så smälter man igen :)

Kommentarer
Postat av: macknow

Jag vet inte om jag minns exat hur det var när deras tänder kom, förrutom att Kelly ofta hade feber i den vevan..

MEEEN däremot jag minns jag allt gnäll över huvud taget innan dom kunde göra sej förstådda och förstå..FRUKTANSVÄRT jobbigt!! Jag tappade tålamodet ett antal gånger enbart pga allt gnäll och Kelly väldigt dåliga nätter.. Tack och lov så ger det med sej förr eller senare, det lovar jag, men det kan kännas avlägset..



Ett tips är att ha barnvakt även fast ni inte ska göra något särskilt. Tänk vad skönt att bara ligga en dag och kolla på film och äta snabb mat i soffan, utan barn!! Det är något jag saknar =)



Sköt om er!

2010-04-18 @ 19:21:23
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jo det finns en spärr på den, men han lärde sig hur man fick upp den förlängesen :( Haha, vi såg också när dom tog kortet på cykeln. Sen dök den upp på blocket :). Var faktiskt påväg ut och tänkte fråga om den skulle säljas men vågade inte.

2010-04-18 @ 20:49:27
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: stolt Mamma

Hejsan

naaw tack vad snäll du är =)

2010-04-20 @ 18:58:09
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0