Framsteg.

Det är så roligt att se alla framSTEG som Milton gör nu var och varannandag :) Han tar fler och fler steg, nu kan det bli 6-7 steg åt gången. Gud det går så fort att jag nästan blir mörkrädd, det är ju mindre än en månad sen han tog sitt första steg.

Det är också så roligt att se att han känner igen andra personer än mig och Bische. Tex när han träffar mamma eller Madde skiner han upp som en sol :) Han är inte lika mammig längre, eller jo när vi är borta är han blyg från början och vill vara med mig men sen släpper det. När bische kommer hem så är det BARA han som duger.

Han kan dock inte säga något riktigt ord ännu, mamamama och papapapa säger han ju, men tror inte riktigt att han förstår vad han säger :) Men det kommer väl det också snart.

Man inser inte hur fort tiden går förän man skaffar barn. Han blir ju 1 år snart!

Tisdagkväll och jag sitter så klart bänkad framför DH. Nu börjar det igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0