Bra humör!

Det som gör mig på så himla bra humör är när det är fint väder och när man har pengar ;) Det finns väl inget värre när det är dåligt väder plus att man har dåligt med pengar. Så idag har jag varit på strålande humör!
Åt lunch och drack kaffe ute i solen med Mikaela, sen gick jag och lillfisen på en promenad, han i vagnen då förståss ;) Idag har han också haft skor på sig för första gången, han tyckte det var lite knepigt. haha

Har nyss rensat ur Miltons garderob också på massa kläder som han inte kan ha längre, just nu har han storlek 74-80. Har också rensat bort alla vinterkläder. Det är ju vår nu för tusan! :)

Älskar att sitta i lådan och leka med mamas saker :)

Dammsugaren älskar han också, speciellt när det blåser ur den som ni ser på håret :)

Min ögonsten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men värst måste det ju vara att inte ha några pengar, dåligt väder och ingen cola vid baksmälla ;-) oj vad söt han är lillfisen. Undrar just om det funkar att "åh daansa,åh beena" med honom :-) kram tommy

2010-04-13 @ 23:17:36
Postat av: stolt mamma

God morgon =)

Jag har beställt dom på halens.

ett kostar 49 kr om man vill ha fler

kostar dom 129 kr.och det är linnen =)

tänkte att dom skulle vara bra i sommar .

återstår att se, tro jag får dom idag =)

2010-04-14 @ 07:17:15
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0