Borta inte alls bra..

.. Och hemma är bäst!
Det har jag konstaterat att Milton tycker. Som sagt så sov vi ju hos mamma inatt, och för det första så somnade inte Milton förän strax efter 9. Han var så trött stackarn, men vägrade sova. Sen vaknade han säkert 4 gånger inatt, och sen var det morgon 05.20 imorse. Satan vad trött jag var då alltså! Försökte säkert få han att somna om i en timme, men det var kört så det var bara att kliva upp. Tror jag måste vänja han mer vid att sova borta, för jag vill inte att det ska bli så att han aldrig vill sova borta när han blir större.

Vi funderar ju också på att åka till Ullared i sommar och ha en barnfri helg, så då tänkte vi att Milton ska vara hos mamma. Men det kommer ju aldrig gå om han ska hålla på så här. Iof så är han lite äldre då också så då kanske det går bättre.

Dagen idag har iaf varit super härlig! Suttit ute i solen nästan hela dagen, Milton sov över 2 timmar på dagen idag vilket jag förstår, han var ju säkert helt slut sen natten. Det var så skönt att bara få sitta där och glo :)

Börjar bli hungrig nu, vi tänkte göra tacos när Milton lagt sig. Lite mysmiddag bara vi två :)

Härliga Söndag!

Kommentarer
Postat av: stolt mamma

jasså =) vad roligt..

man får som pirr i magen när dom går sina första steg!

underbart =)

2010-04-12 @ 09:17:27
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0