Boooring.

Fan vad jag har blivit tråkig på sistone alltså. Jag skriver ju aldrig om nånting roligt känns det som. Ibland undrar jag varför jag ens har en blogg. Funderar faktiskt på att ta bort det, men samtidigt så är det ju roligt på något sätt också :) Skönt att få skriva av sig lite ibland.. Även fast jag inte skriver om jätte privata saker.

Äh skit i det nu. Idag är det ju fredag!
Jag har bjudit hit några vänner på vinkväll, ska bli mysigt. Jag har faktiskt varit sugen på att festa en längre tid nu, men jag vet att dagen efter så ångrar jag mig så då är det bättre med lite vin och goda vänner. Poängtera liiiite vin ;)

Milton sover just nu men när han har vaknat så tänkte vi bege oss ut. Ska på Jysk en sväng och kolla på utemöbler, och sen på bolaget. Efter det har jag ingen aning, det är ju soligt och fint idag så man vill ju inte sitta inne iaf.

Föresten så har jag börjat bli röksugen väldigt ofta nu för tiden. Ibland så skulle det bara var så gott med en cig alltså! Men NEJ jag ska inte börja röka igen. Jag får inte göra det så enkelt är det!

Sen jag har öppnat bloggen igen så har jag självklart fått fler läsare, är det några nya som har börjat läsa så kommentera gärna och skriv vem du är :)


Kommentarer
Postat av: emma

såg du på sandhamn? =) Jag missade det =(

2010-04-09 @ 18:35:49
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0