Världens sötaste Izabella.

Fyller 4 år idag! Hon börjar bli stor nu :) å tiden har gått så himla fort. Jag kommer ihåg när jag träffade henne första gången, då bodde Sandra och Bella på Timmervägen i Torvalla, och så låg hon där i sin babysitter och var precis lika söt då som hon är nu :)
Vi ska dit i eftermiddag och äta lite tårta.

Vi ska på BVC idag också, Milton ska ta sin 3 månaders spruta, huvva.. Jag klarar inte av sånt där så jag har bett bische att gå tidgare från jobbet så att han kan följa med. Jag är bra på att trösta efteråt :)
Jag kommer ihåg när han skulle ta sprutan på BB som dom tar när dom är 2 dygn. Jag ville inte följa med, men jag hörde inte på rummet hur han skrek. Jag hade nästan lust att gå dit och säga åt dom att sluta. Det värsta av allt var att dom stack han 6 gånger innan dom fick något blod! Så jag måste säga till läkaren att han ska vara extra förstiktig för jag vägrar att vara med om det igen.

Så fort Milton har vaknat så ska vi åka ner på stan och köpa en present till Bella, hade egentligen ingen lust med det idag men jag måste ändå lämna in den där doptavlan som jag fick av mamma på gravyr.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh det var länge sedan hon var så liten... =) Såg ju nu att du skrivit om mitt hjärta =) Tack för att ni kom, och tack för presenterna!

<3 kärlek till er!

2009-09-12 @ 20:41:10
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0