Träninsdojerna.

Idag tog jag & Milton en promenad det första vi gjorde imorse. Jag invigde mina nya dojer, det kändes som att man gick på moln :) tok sköna var dom! och jag gjorde ett bra kap när jag köpte dom också, hade egentligen kostat 1000 spänn, men var nedsatta till 600 den veckan. Sånt tycker jag om!

Har precis ringt till BVC. Är lite orolig ang Miltons mage. Han har inte gjort nummer två sen i fredags och han spyr nästan hela tiden. Han har typ aldrig spytt förut så man blir ju orolig. Dom svarade inte så jag pratade in på telesvar så jag hoppas dom ringer upp snart.
Har testat tops i rumpan, alltså att man "retar" lite där, men ingenting händer.. Kanske måste köpa laxeringsmedel.
Det som är lite konstigt är att han har inge ont i magen, för han är inge gnällig och han är alldeles mjuk på magen. Ja vi får se vad dom tycker att jag ska göra..

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag ner på stan, möta upp Bische och gå och skriva på fadersskapspappren (nej vi har inte gjort det än). Då blir han pappa till Milton på riktigt! :) Jag hade ju skickat in papper till skatteverket och skrivit att Milton skulle heta Björninen i efternamn, men det fick vi avslag på eftersom att faderskapet inte hade fastställlts än. Så nu måste jag skicka in nya papper.
Vi ska även skriva på kontraktet på våran nya lägenhet, wiiie!

Ikväll ska jag på middag hos Linn, det ska bli super trevligt!
Japp det är min dag det :)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Åååå... om jag någon gång får en lägenhet i stan så ska du och jag bannemig ut och promenera! :)

2009-09-29 @ 17:12:52
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Anna

Dom är riktigt snygg o galet varma ;-) SCORETT köpte jag dom på. Men dom har dom även mittemot Carlings o bredvid Carlings.. Finns med med kortare skaft också..

Kram

2009-09-29 @ 21:13:00
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/
Postat av: Mary Elle

linda, testa plommonpuré det funkar alltid på julian :)

2009-09-29 @ 22:22:58
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0