stressigt.. men snart är allt klart.

Har haft så sjukt mycket att göra här i veckan.
Har varit på stan hela dagen idag och uträttat massa ärenden, bla hämtat ut min klänning, nu passar den perfekt! Och varit med Sara & Tommy på banken eftersom att dom skulle öppna ett sparkonto åt Milton i doppresent, och tydligen så var en målsman tvungen att följa med då.

Imorgon ska vi handla all mat. På lördag ska vi baka och göra mat, ska även åka ut till församlingshemmet där vi ska vara och duka och göra klart allt.
Sen på söndag så är det dagen D! :)

Måste fixa mina naglar ikväll, tre stycken har gått av (så klart innan dopet), så jag måste fila ner resten så att det ser okej ut.

Ska gå och göra middag nu, idag blir det fisk. Varför äter man inte det oftare egentligen? Tex lax älskar jag! Men tyvärr så är ju det så dyrt..

Nä nu ska jag ställa mig framför spisen. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0