sova? ja tack!

Jag har sovit så jävla dåligt inatt så det skulle inte skada med en par timmars sömn. Men det är inte så lätt att sova när Milton sover heller, han sover typ max en halvtimme i stöten och då hinner man ju knappt somna förän man måste kliva upp igen. Sen kommer ju prästen klockan 13 också.

Drömde att jag och Milton blev kidnappade inatt, usch vad hemskt det var. Säkert därför jag sov så dåligt.

Min lillasyster Madde blev jätte dålig i måndags, ont i huvudet, ont i kroppen och feber. Och självklart blev ju vi oroliga att det var svininfluensan, haha.. Men hon mådde mycket bättre idag så det var nog inte det :)

Jag har egentligen ingen lust att blogga idag heller, så vi hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha ja det var ju en jäkla tur det. Typ alla har varit skit oroliga, Johan har typ ringt hela tiden och frågat hur det är haha. Puss

2009-09-02 @ 11:54:16
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/
Postat av: Anna

7100:- plus el.

116 kvm tror jag att det är..

Det är ett galet mysigt här, mycket barn och nära till skogen o allt sånt..

Dock är det låång kö.. Annars havrevägen då? Där vi bodde ;-)

2009-09-02 @ 18:36:59
Postat av: Kickan

När ska ni åka till mamma och vräka fjäl gryta?? :)



Kramar

2009-09-03 @ 00:24:03
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp det är det, dom har ganska stort område över ängsmon. Men Siw som jobbar där är ganska lättsam kan man ta lägenhet tidigare så att den slipper stå tom har folk fått gå före i kön osv. ;-)



Jag tror hon har 063-551004

Om inte annat får du ju reda på vilka gator dom har.. Spökstaden och nävervägen är det nog också.. he he..

2009-09-03 @ 07:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0