Smygpremiär av ICA Maxi.

Vi fick en biljett av Björn så klockan 18 var vi där när portade öppnades för första gången :) Tyckte absolut att det var bra, finns ju allt från verktyg till mat. Fanns mycket fina barnkläder, så jag kan verkligen rekomendera att shoppa där! Dock fanns det inga fina vuxenkläder.
Så den här månaden blir det storhandling där :) Ska också skaffa mig ett ICA kort som man kan sätta in pengar på varje månad, tycker det kan vara smart att ha ett matkonto.
Det som är det värsta är ju att eftersom det finns så mycket annat roligt där så kan det ju hända att det blir lite dyrt. Men man får väl hålla fingrarna i styr ;)

Madde var här under tiden och passade Milton, kände inte för att ha med han där när det var så mycket folk. Vissa hade ju med sig sina barn och det var skrik och grin hela tiden. Så jag är glad för att han stannade hemma.
Tack än en gång Madde :)

Sitter å kollar på Idol nu. Love it! Det är uttagningarna som är roligast.
bye bye!

Kommentarer
Postat av: Linda

Var så lite så. Du vet att jag mer än gärna ställer upp och är med honom. Han betyder så jätte mycket. Mosters go unge. :)

2009-09-15 @ 21:15:09
URL: http://jagochmina.blogg.se/
Postat av: Jane

det va jag som va snurrig, det va ju idag dom va här. Så imorrn e det lungt =)

Men hör av dig när du e hos mamma din så får vi se va vi gör.. =)

2009-09-15 @ 21:52:21
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Maggs

Vart ligger nya ICA Maxi då?



2009-09-16 @ 08:48:10
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0