Mitt hjärta.

Fick världens finaste rosor av Bische igår när han kom hem från jobbet. Tänk att man kan bli så glad för så lite! Jag uppskattar sånna saker mer än tex presenter man får när man fyller år osv.. Det är som romantiskt på något vis :)
Tog ett kort på dom men jag kom ju på att jag kan ju ändå inte föra över några bilder till datorn. Gaah, jag måste nog lämna in den ändå.. Får se om man kan släpa upp sig på elgiganten nån gång nästa vecka.

Har varit ute å gått varje dag den här veckan, förutom i måndags. Och inte en enda godsak har jag ätit heller, känner mig faktiskt nöjd över mig själv. Nu ska dessa kilon bort! Är less på att känna mig som en flodhäst, haha.

Igår blev jag bjuden på mysmiddag hos Katja. Hade hur trevligt som helst! Det behövdes kan jag lova. Tack tjejer!
Nästa gång blir det middag hos Linn, och gången efter det hos mig :)

Ikväll blir det fredagsmys med idol, en film och kanske fruktsallad, det lät gott!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Shimmer

Nu har vi fyllt på www.shimmer.nu med Disp, Joico och Urban Couture! Kika in och berätta hur du tycker det ser ut!



2009-09-12 @ 08:27:52
URL: http://shimmerbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0