Mardrömmar.

Jag drömmer fortfarande mardrömmar om dom där jävla äckliga kusarna. Jag kan inte sluta tänka på det! Idag ska jag laga mat hemma för första gången sen "incidenten". Jag har verkligen varit så äcklad att det har inte gått, men bische sa att jag var tvungen att skärpa mig så idag ska jag ta mig i kragen :)
Ringde till våran hyresvärd igår för jag antar att det är dom man ska kontakta först om nånting sånt händer? Ringde 2 ggr, inget svar. Pratade in på telefonsvararen och sa vad det gällde och att dom måste ringa upp så fort som möjligt. Hörde ingenting på hela dagen, så jag måste väl ringa igen på Måndag. Sånt där är så irritersamt tycker jag.

Igår som sagt så hade vi fredagsmys hos Sara. Hon bjöd först på middag, sen gjorde vi kladdkaka och kollade på Idol :) hyrde också en film, kommer inte ihåg vad den hette nu, men den var ganska dryg.. Vi sov över där, är lättare att göra så än att man ska hem med Milton och dra upp han ur vagnen så att han vaknar osv.
Stackars Sara fick sova på soffan medans vi ockuperade hennes säng ;)

Spelkväll står på schemat ikväll. Björn, Kimberly, Mikaela, Dalle & Sara kommer hit. Blir nog ett glas vin eller två för mig också :) känner mig lite sugen på det.

Har haft lite städdag idag eftersom att Bische ändå jobbar. Har bara toaletten kvar nu, men det är ju den som är drygast så jag ska sitta här och gruva mig ett tag till :)

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Stefan L.

hehe jag hade min egna lilla städdag idag också, fixade rummet.

dock så vet jag inte vad jag ska göra mer av dagen nu när det är klart, trodde de skulle ta längre tid :P

2009-09-19 @ 14:31:45
URL: http://showsegna.blogg.se/
Postat av: Mary Elle

ja, jag blev verkligen galet glad alltså :D

2009-09-19 @ 18:35:43
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0